فیوز و کلید فیوز

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 0 خرید: 3 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

  • کلید فیوز

بسیاری از حوادثی که در شبکۀ فشار ضعیف منجر به برق گرفتگی می شود مربوط به قوس الکتریکی است که در موقع تعویض فیوز یعنی در هنگام درآوردن فیوز زیر بار و یا جا انداختن آن در زیر جریان اتصال کوتاه به وجود می آید. لذا برای جلوگیری از خطراتی که در موقع تعویض فیوزها در شبکه فشار ضعیف پیش می آید، بهتر و مناسب تر است که به جای کلید و فیوز از کلید فیوز استفاده کنید.

در کلید فیوزها، فیوزها بر روی در کلید سوار شده و با باز کردن در کلید، فیوزها از شبکه جدا می شوند که می توان با بیرون آوردن در کلید، نسبت به تعویض فیوزها اقدام کرد. پس از تعویض فیوزها نیز، در کلید در داخل مجموعه جا زده شده و با بستن آن، فیوزها در شبکه قرار می گیرند.

در مواقعی که جریان اتصال کوتاه شبکه یا مصرف کننده پشت فیوز خیلی زیاد باشد، اجباراً به خاطر قدرت قطع مناسب باید از کلید فیوزها استفاده شود. کلید فیوز نسبت به کلیدهای خودکار ارزان تر و از لحاظ جایگیری و ابعاد کوچک تر است. بنابراین راحت بودن تعویض فیوزها و عدم باز کردن در تابلو، در موقع تعویض فیوزها از مزایای مهم کلید فیوز به شمار می رود.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین