روغن کنجد داتیس - 1.8 لیتر

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 10خرید: 3 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

روغن کنجد از دانه های مرغوب کنجد به دست آمده و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مفید است . از مزایای روغن کنجد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

حاوی ویتامین E که موجب لطافت و شادابی پوست ، بهبود عملکرد کلیه سلول های بدن و جلوگیری از تخریب آن ها و جلوگیری از بروز سرطان به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالا می گردد. حاوی کلسیم که دارای خاصیت کاهش وزن، پیشگیری از پوکی استخوان، حفاظت از سلول های روده در مقابل مواد شیمیایی و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو است. شامل منیزیم که درمان افسردگی و جلوگیری از حملات قلبی، کاهش فشار خون، کاهش سطح کلسترول و تری گلیسرید خون، توقف آسم و جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه را به دنبال دارد. دارای مس که موجب شادابی و نشاط بیشتر، کاهش دردهای آرتروز و بهبود عملکرد مغز و اعصاب می شود. کلیه روغن های داتیس مناسب برای سرخ کردن غذا و مصرف سالاد و پخت و پز بوده و بسیار مفیدتر و با ارزش غذایی بالاتر از سایر روغن ها می باشد.

مشخصات

وزن:
حجم:
نوع روغن:
مخصوص:
نوع بسته بندی :
سایر توضیحات :
حالت روغن :
واحد :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین