دستگاه جوجه گردان 4 سیخ

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

15 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

دستگاه مرغ بریان، از تجهیزات مناسب و ضروری است برای استفاده در رستوران ها و فست فود ها و آشپزخانه های صنعتی جهت پخت انواع مرغ، بوقلمون، کتف و بال، بلدرچین و یا هرچیزی که قصد بریان کردن آن را داریم.
بدنه دستگاه از جنس استنلس استیل با ضخامت بالا و اسکلت آن از پروفیل آهن است. از مزایای ویژه دستگاه جوجه گردان میتوان به مجهز بودن آن به چهار جرخ جهت جابجایی آسان و شیشه های سکوریت نشکن اشاره کرد. دستگاه مرغ بریان دارای سینی برای ریختن روغن هنگام بریان کردن مرغ و همچنین این محصول دارای سیخ هایی با کیفیت عالی و آبکاری شده و پرداخت شده می باشد.
دستگاه فر مرغ بریان (جوجه گردان) از دسته تجهیزات پخت و فست فود مجهز به موتور گیربکسی قوی برای چرخاندن سیخ ها می باشد. و هر محور چرخش سیخ بر روی یک موتورگیربکس مجزا کوبل شده که علاوه بر ایجاد کمترین صدای ممکن دیگر نگرانی بابت اصطحلاک چرخ دنده ها نخواهید داشت. از دیگر ویژگیهای این دستگاه مجهز بودن آن به شیر های گاز استاندارد و قابلیت استفاده از گاز شهر یا گاز مایع می باشد.
دستگاه فر مرغ بریان یا جوجه گردان در مدل های مختلف 2 ، 3 ، 4 ، 6 و 12 سیخ و طبق نیاز مشتریان عزیز طراحی و تولید می گردد. دستگاه جوجه گردان در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که با توجه به تعداد سیخ های موجود در دستگاه قیمت جوجه گردان تغییر می کند. ظرفیت هر کدام از سیخ های جوجه گردون ها معمولا تعداد 4 یا 5 مرغ در هر ردیف است که با توجه به ابعاد دستگاه تعداد سیخ های جوجه گردان تهیه و عرضه می شود.در محفظه ی زیرین دستگاه فر جوجه گردان یک سینی از جنس استیل به منظور جلو گیری از ریزش روغن چکه شده از مرغ در حال پخت بر روی زمین و نگه داری روغن مازاد تعبیه شده که منجر به رعایت بهداشت و تمیزی محیط رستوران می شود .

مشخصات

ابعاد:(طول*عرض*ارتفاع) :
ابعاد شیشه:(طول*عرض*ارتفاع) :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین