نایلون حبابدار کد 18241

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 10 خرید: 4 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

پلاستیک‌های حبابدار، ضربه گیرهای مناسبی برای انواع محصولات شکستنی ها و یا لوازم الکتریکی مثل بسته‌ بندی یخچال و وسایل برقی و پایه‌های مبل، وسایل شکستنی، چوبی و ... هستند. پلاستیک های ضربه گیر برای اسباب کشی، بسته بندی و پوشاندن لوازمی مثل پایه‌های مبل و وسایل کوچک دیگر کاربرد دارند. زودپک این نایلون های حباب دار را در کیفیت های متفاوت و همچنین در عرض های مختلف یک متری و عرض‎های کمتر 50 و 25 و 100 سانتی متری تولید و عرضه می کند. نایلون‌های حبابدار را می توان در قطعات کوچک تر نیز برش زد و از آنها برای استفاده در بین وسایل و ظروف برای جلوگیری از ضربه خوردن و مالیده شدن به یکدیگر استفاده کرد. از عرض‌های کمتر نایلون های حباب دار می توان برای بسته بندی وسایل کوچک‎تر و از عرض‌های بیشتر برای بسته‌بندی وسایل بزرگ تر استفاده کرد. از مزیت های نایلون حباب دار عرض کم، حمل و نقل راحت تر با وسیله شخصی خودتان است.

حفاظت فیزیکی و جلوگیری از خراش برداشتن هنگام جابه جایی اثاثیه، جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق عایق بندی مکان هایی نظیر گلخانه ها، پوشش مناسب ضد آب برای آلاچیق ها و سایر اماکن، استفاده به عنوان زیرانداز نرم در پیکنیک ها تنها بخشی از کاربردهای نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه هستند. اگر برای حمل وسایل از نایلون ضربه گیر استفاده می کنید توجه داشته باشید که این نایلون های حبابدار دو نوع حباب ریز و درشت دارند. پیشنهاد می شود دسته اول را برای قطعات کوچکتر و دسته دوم را برای قطعات حساس تر استفاده کنید. امروزه اشکال متنوع دیگری از انواع محافظ های حبابدار به صورت اختصاصی طراحی وتولدی می شوند.

مشخصات

جنس :
رنگ :
اندازه حباب :
سایر توضیحات :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین