اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

روغن کنجد تصفیه برسام 800 گرمی

  • واحد :
    750 سی سی

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 1خرید: 2 روز
قیمت واحد:
450,000تومان

توضیحات

روغن کنجد تصفیه برسام 800 گرمی از بهترین محصولات تولید شده در شرکت برسام که  برای افرادی که به بو و طعم روغن حساسیت بیشتری نشان می دهند مناسب است.در ادامه در مورد روش تهیه این روغن و دلیل اینکه بو و طعم آن  بهتر از سایر روغن هاست اطلاعاتی درج شده است.

در تهیه روغن کنجد تصفیه شده در شرکت برسام، روغن تحت تاثیر روش های فیزیکی و شیمیایی تصفیه می شود و نسبت به روغن کنجد پرس سرد، کیفیت پایین‌تری دارد اما به دلیل نقطه دود بالاتر، در برابر حرارت مقاوم تر است. از اینرو برای  سرخ کردن  غذاها بهترین گزینه است. 
گفتنی است که در طی پروسه تولید روغن کنجد تصفیه شده، ناخالصی‌ها جدا می‌شوند و این مرحله باعث ایجاد تغییراتی در رنگ و بوی روغن می‌شود؛ به همین منظور مصرف این روغن برای افرادی که روی بو و طعم حساسیت بیشتری دارند، مناسب است.
از ویژگی ها روی روغن کنجد که موجب شده نمونه تصفیه شده آن در بازار بسیار پرطرفدار باشد می توان به موارد نامبرده در ذیل اشاره نمود.
پیشگیری از سرطان 
پیشگیری از بیماری های قلبی 
تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
لطافت و شادابی پوست 
جلوگیری از فشار خون 
کاهش کلسترول بد خون 
 
بهترین مرکز خرید روغن کنجد تصفیه
بهترین مرکز خرید روغن کنجد تصفیه در سراسر ایران نمایندگان فروش روغن برسام هستند، زیرا شرکت برسام محصولات خود را از کنجد درجه یک و بهترین تجهیزات و با استفاده از بروزترین روش ها تولید نموده و در بازار عرضه می کند.
 

مشخصات

مناسب برای:
ارزش غذایی:
وزن :
حجم :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.