چسب پرسلان

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 10 خرید: 3 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

چسب کاشی و سرامیک اسلب آژند با همکاری شرکتهای EIRICH و HAVER آلمان و تحت لیسانس این شرکتها، بر اساس استانداردهای اروپا و با مقاومت چسبندگی و کیفیت و یکنواختی بسیار بالا تولید میشود.
طریقه مصرف:
به ازای هر پاکت 20 کیلوگرمی چسب کاشی و سرامیک پرسلان آژند حدود 6 لیتر آب مورد نیاز  است. ابتدا این میزان اب را در ظرف ریخته و بعد به تدریج چسب آژند را اضافه نماییدو عمل اختلاط را با استفاده از یک همزن انجام دهید. بعد از مخلوط شدن اولیه حدود 5 دقیقه منتظر بمانید و مجددا مخلوط را بمدت 15 ثانیه هم بزنید. انگاه بهتر است ملات آماده شده را هم بر روی سطح بستر و هم سطح پشت کاشی پخش نموده و سپس با کمک ماله دندانه دار مناسب، ضخامت ملات بر روی سطح  بستر تنظیم کنید و کاشی  موردنظر را در جای خود ویبره و نصب نمایید.زمان کار پذیری چسب کاشی و سرامیک آژند حدود 2 ساعت بعد از اختلاط و مدت زمان اجرا بعد از پخش زمان ملات در شرایط عادی محیطی حدود 20 دقیقه می باشد.توجه داشته باشید 24 ساعت پس از نصب کاشی و سرامیک میتوان روی آن راه رفت یا تحت فشار قرار داد. همچنین دیوار و کف 24 تا 48 ساعت پس از اجرا قابلیت بندکشی را دارد.

مشخصات

میزان مصرف :
نگهداری :
آماده سازی بستر :
شرایط نگهداری :
مدت زمان مصرف :
زمان کارپذیری :
مدت زمان اجرا :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین