پلیت مرغی 60 درصد ( 25 کیلوگرمی)
  • واحد :

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

12 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

این کود طبیعی با توجه به مواد آلی که در آن وجود دارد، می‌تواند تأثیر چشمگیری در تقویت و حاصلخیزی خاک داشته‌باشد. علاوه بر آن محصولاتی که در خاک حاوی پلت مرغی پرورش داده می‌شوند، کیفیت بهتری دارند.

پلت مرغی منبع غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای خاک است. اگر بخواهیم پلت مرغی را با کود دیگر حیوانات مقایسه کنیم، باید بگوییم که پلت مرغی کلسیم، فسفر، پتاسیم و نیتروژن بیشتری نسبت به کودهای حیوانی دیگر دارد. بنابراین استفاده از پلت مرغی در صنعت کشاورزی، یک اقدام هوشمندانه در جهت دستیابی به زمین حاصلخیز و محصول باکیفیت با صرف هزینه خیلی کم به حساب می‌آید.

پلیت مرغی در انواع زمین‌های کشاورزی، مزارع، باغ‌ها، بوته‌زارها و چمن‌زارها کاربرد دارد. در واقع این کود طبیعی و پرکاربرد میزان رشد و کیفیت دانه‌ها، گل‌ها، سبزیجات، درختان، چمن‌ها و بوته‌ها را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده و با غنی‌سازی خاک قابلیت‌هایی مانند حفظ رطوبت را در آن، به حداکثر میزان ممکن می‌رساند.

استفاده از پلیت مرغی در بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی، یک روش آسان و مقرون به صرفه برای تقویت گیاهان، سبزیجات و میوه‌ها به لحاظ میزان نیتروژن موجود در آنها می‌باشد. علاوه بر این خاصیت هوموسی این کود ارگانیک، یک شفادهنده برای خاک‌های خسته به حساب می‌آید. بنابراین پلیت مرغی در مزارع و زمین‌های کشاورزی که پشت سر هم محصول‌دهی دارند نیز، کاربرد گسترده‌ای دارد.

پلیت مرغی دارای میزان قابل‌توجهی نیتروژن است، که ماده ضروری برای رشد مطلوب گیاه و همچنین محصولات کشاورزی برگ‌دار مانند کلم، کدو، ذرت، کرفس و ریواس می‌باشد.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین