پتاسیم مایع ( 1 لیتری )
  • واحد :

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

12 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

نیتروژن :……………………………………2%

پتاسیم محلول :…………………………20%

اسیدیته :……………………………….5/5%

دانسیته :………………………………1/2%

پتاسیم مایع از مهمترین عناصر پر مصرف در گیاهان است که وجود مقادیر کافی از آن در برگ ها، موجب بهبود عمل فتوسنتز و جذب کلروفیل می شود. از مزایای عنصر پتاسیم می توان به افزایش عمر برگ ها ، کاهش تعریق در گیاه ، افزایش مقاومت به تنش های کم آبی و شوری ، بهبود ویژگی های کیفی میوه مانند طعم ، رنگ و اندازه آن و تسهیل جذب عناصری همچون آهن ، فسفر و عناصر کم مصرف اشاره نمود..
عنصر پتاسیم با کنترل بیش از 50 آنزیم گیاهی ، بر روی ساختمان فضایی آنزیم ها موثر بوده و با تنظیم اسیدیته سیتوپالسم ، فعالیت انزیم ها را تسهیل می کند. همچنین قلیائیت محیط اطراف ریشه را کاهش داده و موجب افزایش چشمگیر تجمع قندها در میوه می گردد.

قدرت جذب بالا، بهبود سلامت گیاه، افزایش عملکرد، وزن و کیفیت محصول، کاهش مصرف کود و در پی آن کاهش هزینه‌های تغذیه‌ای، افزایش مقاومت در برابر تنش‌های محیطی و افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها از نکات مثبت کودهای مایع از جمله پتاسیم مایع است.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین