پیچ بکسی
  • جنس :
    آهن

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

7 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

با استفاده از این نوع پیچ شما به راحتی بدون نیاز به سوراخ کاری با استفاده از دریل و مته پیچ ها را در سر جای خود محکم کرده و ببندید.
پیچ های نوک مته از ساختار محکمی تشکیل شده اند که باعث عدم شکنندگی آن ها زیر فشار می شود، جنس این پیچ ها معمولا از آهن، فولاد و یا استنلس استیل می باشد؛ که معمولا با پوشش گالوانیزه میتوان در بازار ایران یافت. این پیچ ها مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده (آب های شور، اسید ها و مواد قلیایی) و هوازدگی دارند.
این پیچ ها به دو صورت آچار خور بکسی و معمولی پیچ گوشتی خور می باشند.
این پیچ ها به پیچ های شیروانی نیز معروف هستند، و به منظور متصل نمودن ورقه های ایرانیت و دیگر اجسام فلزی به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. وجود نوک مته ای این پیچ ها و همچنین واشری که در انتهای گل این پیچ ها قرار گرفته باعث آب بندی بهتر پس از نصب و همچنین راحتی مجریان در اجرای سقف در هنگام بستن این پیچ ها شده است.

مهمترین ویژگی این نوع از پیچ ها وجود واشر پلاستیکی به منظور آب بندی مناسب و گشتاور نصب کمتر است؛ همچنین صرفه جویی در زمان نصب این نوع پیچ ها به نسبت سایر پیچ ها بسیار بیشتر است و همین امر باعث شده تا در میان نصابان و صنعتگران از محبوبیت قابل قبولی برخوردار شود.
کاربرد این پیچ ها بیشتر در صنعت تولید کانکس ها، محکم کاری ایرانیت ها و همچنین قطعات خودرو می باشد.
این گونه پیچ ها به لحاظ کاربرد، شباهت های زیادی به پیچ های خودکار دارند؛ تنها تفاوت آن ها داشتن نوک مته ای است که به ما در ایجاد سوراخ اولیه در محل مورد نظر کمک می کند. ممکن است این نوع پیچ ها را در بازار با نام تجاری پیچ شیروانی نیز می شناسند.
این نوع از پیچ ها با استاندارد های مختلفی نظیر ISO،  DIN و ASTM وجود دارد، استاندارد DIN7504 K که معادل آن ISO 15480 می باشد که هم اکنون در صنایع مفتولی سپند پیچ یزد تولید می گردد.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین