پیچ آلن سر تخت
  • جنس :
    فولاد

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

7 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

نام گذاری این پیچ آلن پرکاربرد به علت سر صاف و تخت آن می باشد که پیچ آلن سر تخت پس از پیچ های شش گوش پر کاربرد ترين نوع پیچ در صنعت هستند. پیچ سر تخت آلن سپند پیچ یزد مانند دیگر پیچ‌‌‌‌‌‌‌های آلن دارای حفره ای شش ضلعی می‌باشد ساختار این پیچ شبیه پیچ شش گوش است اما آچار خور متفاوتی دارند. مهمترین مزیت پیچ های آلن با شش گوش در توان مانور دهی بالاتر پیچ های آلن است.

پیچ های آلن در دو نوع، آلن معمولی و آلن سر تخت تولید می شوند. از پیچ های آلن در گوشه ها و یا فضا هايی با مانور دهی کم یا محدود و از آلن سر تخت در جاهایی که نیاز به مخفی بودن یا هم سطح بودن اتصال است استفاده می شود.
نکته مهم در مورد پیچ های آلن این است که فقط به صورت فولادی در گرید های  8.8 – 12.9 – 10.9 یا استنلس استیل ساخته می شوند و آلن با گريد آهنی نداریم.
کاربرد های آلن مانند پیچ های شش گوش بسیار متنوع و نامحدود است ولی بطور خاص مصرف این پیچ در ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی، صنعت خودرو سازی، صنایع نظامی و قسمت های دوار تجهیزات صنعتی بیشتر است.

 

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین