پیچ شش گوش
  • جنس :
    فولاد

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

7 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

پیچ شش گوش یا Hexagon head bolts استوانه ای تمام رزوه یا نیم رزوه می‌باشد که گل پیچ آن به صورت، شش گوش یا شش پر می‌باشد. پیچ شش گوش یکی از پر کاربرد ترین پیچ ها در اتصالات صنعتی هستند که در سایز های مختلف بر حسب میلی متر و اینچ، طبق استاندارد و گرید های مختلف تولید می شوند.
شکل سر شش گوش این نوع پیچ ها به خاطر این است که بتوان از انواع آچار برای باز و بسته کردن استفاده کرد و به این امر موجب شده باز و بسته کردن این نوع از پیچ ها راحت تر، سریع تر و اعمال نیروی بیشتر انجام شود، به این دلیل مهندسین و مصرف کنندگان از نام پیچ آچار خور برای این دسته پیچ ها استفاده می کنند.
 
موارد استفاده از این پیچ ها در صنایع و اتصالات بزرگ بیشتر است چرا که همان طوری که گفته شد اعمال نیرو به صورت دستی و یا اتوماتیک با آچار جهت بسته شدن این نوع از پیچ ها بسیار آسان تر است.
پیچ شش گوش معمولا از جنس آهن ، استیل و یا فولاد ساخته می شوند که دو نوع آهنی و فولادی آن پر کاربرد تر می باشد. پیچ های فولادی به پیچ خشکه نیز معروف هستند.
از استاندارد های تولید پیچ شش گوش می توان به استاندارد بین المللی  ISO، DIN آلمان و یاASTM  آمریکا اشاره کرد. در سیستم های ISO و DIN سایز و دنده های پیچ بر حسب میلی متر و در ASTM بر حسب اینچ اندازه گذاری می شوند.
این استانداردها تفاوت محسوسی با یکدیگر ندارند و فقط با توجه موارد مصرف و استاندارد های صنایع هر کشور از این استانداردها استفاده می شود

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین