رب انار محلی (ویژه) یک کیلویی
  • کیفیت ارزش غذایی :
    ساده

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

 مصرف رب انار خواص بسیاری برای سلامت بدن، لاغری و چربی سوزی دارد. خوردن روزانه یک قاشق رب انار محلی و ارگانیک باعث چربی سوزی بدن، کاهش کلسترول و رفع اسیدهای چرب و تصفیه کننده خون می شود. برای کبد مفید بوده و موجب بهبود کبد چرب می شود. آنتی اکسیدان های موجود در رب نار محلی سیستم ایمنی بدن را قوی می کند، به همین علت استفاده از رب انارمحلی و ارگانیک در برنامه غذایی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

خواص شگفت انگیز رب انار محلی:

سرشار از ویتامین، کاهش کلسترول، لاغری، بارداری، افزایش انرژی، هضم راحت غذا، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرطان، تصفیه خون، درمان آفت، درمان زخم داخلی بینی، درمان فشار خون بالا، جلوگیری از آلزایمر، پیشگیری از پیری زودرس

این نوع رب انار صدر در صد طبیعی با تضمین کیفیت از محصولات باغستان های انار دهستان محمدآباد زارچ در محیطی کاملاً بهداشتی و خانگی بدون هیچ گونه موادافزودنی و نگه دارنده، درجه یک و خالص و غلیظ  به صورت ارگانیک تهیه شده است. این نوع رب انار که به رب انار ملس(ترش و شیرین) معروف است طبع سرد، تر و نزدیک به اعتدال دارد وبیشتر به عنوان چاشنی غذا استفاده می شود که به علت طعم خاص آن پرطرفدارمی باشد.

شایان ذکر است سفارش این محصول حمایت از تولید کننده روستایی بوده وبه صورت عمده و تکی ارسال می گردد.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین