ریشه جوز
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

شما بفروشید
شما بفروشید
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

توضیحات

ریشه جوز هندی یک بخش از گیاه جوز هندی می باشد که در خاک قرار دارد. به صورت کلی ریشه جوز یک ادویه کاربردی است که از نظر طعم و مزه بسیار شبیه به زنجبیل خواهد بود. منشا اصلی این گیاه را می توان به مناطق گرمسیری و کشورهایی چون مالزی نسبت داد.

ریشه جوز هندی می تواند انرژی بسیاری برای بدن تولید کند. یکی از کاربرد های اصلی این ادویه با توجه به طبع گرم آن، برای درمان سرماخوردگی است. می توان از این ادویه در شیر و عسل، سوپ ها و خورش ها استفاده نمود تا سیستم گوارش را تقویت نموده و از بدن در مقابل رادیکالهای آزاد محافظت نماید.

خواص ریشه جوز:

ریشه جوز دارای فیبر بالایی است و می تواند انرژی بسیاری در بدن ایجاد نماید. از این ادویه عموما برای درمان انواع پوکی استخوان و درد مفاصل استفاده می شود. با توجه به اینکه در ریشه فوق میزان کلسیم زیاد است، می توان از آن برای رشد کودکان نیز بهره برد.

ادویه مذکور دارای آنتی اکسیدان های بسیار است. به همین دلیل از آن به عنوان ضد سرطان استفاده می شود. افرادی که دارای طبع سرد هستند؛ با استفاده از این ادویه می توانند اشتها بیشتری به غذاها به دست آورند.

در طب سنتی از ریشه جوز به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده می شود. علاوه بر خاصیت های فوق، سمزدایی، سلامت مغز، بهبود خواب، کاهش درد، بهبود فعالیت گوارش و تقویت سیستم ایمنی از دیگر خاصیت های این ادویه است.

البته در کنار تمام موارد بالا باید در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از این ادویه توصیه نمی شود. برای نگهداری بهتر آن نیز می توان در محیط های خشک و تاریک، آنها را نگهداری کرد.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین