روغن بادام شیرین نیری - حجم 60 میلی لیتر

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 50خرید: 5 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

از مهمترین خواص روغن بادام شیرین، فواید این روغن برای سلامت، جوانسازی و زیبایی پوست است. مالیدن این روغن به پوست صورت باعث نرمی و آبرسانی پوست شده، در کاهش چین و چروک پوست و پیشگیری از ایجاد آن بسیار موثر است.

روغن بادام شیرین برای تقویت و زیبایی پوست بسیار مفید است. استفاده از این روغن به نرمی پوست کمک میکند و باعث افزایش لطافت ان میگردد.اسیدهای چرب غیر اشباع، پروتئین، پتاسیم ، ویتامین، روغن بادام شیرین پر از ویتامین روغن بادام شیرین سلول های پوست شما را سالم نگه میدارد .

خواص روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E است و بهترین منبع منیزیوم، پتاسیوم و مس است. همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضد التهاب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارد. دارای امگا ۳ است و می‌تواند به بدن شما کمک کند تا میزان کلسترول مفید را بالا نگه‌دارد و عملکرد حافظه را تقویت کند. علاوه بر این می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش دهد.
خواص روغن بادام شیرین برای پوست

روغن بادام پوست

روغن بادام قرن‌هاست که برای نرمی پوست و بهبود زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هند و چین باستان برای درمان مشکلات پوستی مثل اگزما و پسوزیازیس از آن استفاده می‌کردند. اما روغن بادام علاوه بر نرم کردن پوست توانایی بهبود و همسان کردن رنگ پوست را هم دارد. این روغن یک امولوسیون فوق‌العاده است که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت از دست رفته را به آن برمی‌گرداند. به علت وجود ویتامین A و خواص آنتی‌باکتریال این روغن توانایی درمان آکنه و جوش را هم دارد. حجم بالای ویتامین E موجود در آن به درمان آفتاب‌ سوختگی کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و جای زخم را کم‌رنگ می‌کند.

 

بادام

 

روغن بادام

مشخصات

عصاره:
نوع عصاره:
نوع ویتامین:
مناسب:
دارای خاصیت:
قابل استفاده برای:
راهنمای استفاده :
حالت روغن :
پالم :
واحد :
نوع روغن :
نوع بسته‌بندی :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین