روغن فندق نیری - حجم 60 میلی لیتر

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 50خرید: 1 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

روغن فندق حاوی پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم، اسید آمینه، قندها، اسیدهای ارگانیک و ویتامین است.روغن فندق یکی از انواع روغن های گیاهی مفید و پرخاصیتی است که برای سلامتی و تقویت پوست و رشد ابرو و مژه و همچنین برای جلوگیری از ریزش مو، مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن فندق مایع استخراج شده از مغز فندق است که به جوان سازی پوست صورت کمک می کند، یک ضد آفتاب طبیعی است، آفتاب سوختگی را کاهش می دهد و برای درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد.

در ادامه همراه کوکا باشید تا با طرز استفاده صحیح از روغن فندق، خواص و تاثیر آن بر پوست و مو بیشتر آشنا شوید.
خواص روغن فندق برای پوست و مو

نکته مهم : پیش از مصرف روغن فندق به صورت موضعی، باید ابتدا مقداری از آن را بر روی پوست دست خود بمالید و حداقل 24 ساعت صبر کنید تا از عدم داشتن حساسیت پوستی نسبت به آن مطمئن شوید.
1. جوان سازی پوست صورت

روغن فندق حاوی مقادیر بالای ویتامین E می باشد که به افزایش تولید کلاژن کمک کرده و با بهبود الاستیسیته ی پوست به رفع چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کند.
2. آکنه و جوش صورت

مقادیر بالای فلاونوئید هایی مانند تانن کاتچین موجود در روغن فندق به جذب روغن اضافی پوست کمک کرده و آکنه و جوش صورت را درمان می کند.

ماسک خانگی برای جوش صورت

یک قاشق غذا خوری خاک رس سبز را با نصف قاشق چای خوری روغن فندق، نصف قاشق چای خوری روغن جوجوبا و دو قطره اسانس لیمو ترش ترکیب کنید و بر روی صورت بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.
3. درمان جای جوش صورت

استفاده از روغن فندق به صورت موضعی یکی از بهترین روش های خانگی برای درمان جای جوش محسوب می شود.
4. آبرسان طبیعی پوست

مقادیر بالای ویتامین E و اسید های چرب موجود در روغن فندق می توانند باعث افزایش آبرسانی و هیدراتاسیون پوست صورت و بدن شوند.
5. مرطوب کننده پوست صورت

اسید های چرب موجود در روغن فندق به عنوان یک عامل مرطوب کننده طبیعی پوست عمل کرده و احتمال ابتلا به خشکی پوست به ویژه در زمستان را کاهش می دهد.

 

روغن

 

روغن فندق

مشخصات

عصاره:
ویتامین:
حالت روغن:
پالم :
واحد :
نوع بسته‌بندی :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین