بلغور جو
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

شما بفروشید
شما بفروشید
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

توضیحات

نام فارسی جو دو سر ، یولاف است. جو دو سر منبع خوبی از انرژی ، مواد مغذی و فیبر و به ویژه پروتئین برای انسان ، مخصوصاً کودکان و ورزشکاران و افرادی است که می خواهند لاغر شوند. مصرف روزانه یک کاسه بلغور جو دو سر ، انرژی و استقامت مورد نیاز بدن در طول روز را تامین می کند.
 این محصول دارای میزان قابل توجهی از ویتامین B فیبر فراوان ، بدون گلوتن و بهترین جایگزین برای نان، سیب‌زمینی و وعده های غذایی روزمره می‌باشد. بلغور جو دوسر منبع غذایی از فیبر ، فسفر، آهن، مس، منیزیم و روی است. هر کدام از این موارد مزیت‌های استفاده از این ماده غذایی را با درصد قابل توجهی افزایش می‌دهد. بلغور جو با جذب بیشتر آب و سهولت در دفع، مشکلات مربوط به سیستم گوارشی را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد. همچنین به دلیل درصد بسیار کم قند خون، برای بیماران دیابتی و لاغری مفید فایده است. برای کسانی که به رشد مو و جلوگیری از ریزش آن اهمیت قائل هستند، توصیه می‌شود این محصول را جزئی از وعده‌های غذایی خود در نظر گیرند. استفاده بلغور جو دوسر در نان، سوپ، انواع سالاد و به دلیل لعاب خوب آن در تهیه انواع خورشت انتخاب عالی به نظر می‌رسد.

جو دوسر ، عمو رضا ، دس تودس

 

مشخصات

ارزش غذایی :
دارای خواص: :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین